MISJA | WARTOŚCI | ZASADY
Jesteśmy po to by rozwijać i wspierać budowanie więzi społecznych opartych na szacunku i zaufaniu
poprzez wszechstronny i nieustanny rozwój intelektualny, emocjonalny i społeczny.
Propagujemy nowoczesne metody pracy z ludźmi służące otwarciu na nową wiedzę, wzmacnianiu relacji
i współpracy, promujące kreatywność, tolerancję
i docenienie różnorodności.
Korzystając z nowoczesnych metod nauczania sprawiamy, że nauka jest przyjemną, fascynującą przygodą dającą radość i satysfakcję.
Prowadzone przez nas spotkania nie są szkoleniami typu „siądź i posłuchaj” ale interaktywnym procesem opartym na superlearningu i metodach coachingowych, angażujących zarówno wiedzę, umiejętności jak i emocje uczestników – dzięki temu uzyskujemy błyskawiczne przyswajanie nowej wiedzy, praktyczne zdobywanie nowych umiejętności..
Przewaga warsztatów coachingowych nad zwykłym szkoleniem jest taka, że oprócz zdobycia wiedzy i nowych umiejętności uczestnicy mogą dokonać zmian na poziomie przekonań i emocji – przekroczyć ograniczające przekonania, wzmocnić poczucie własnej wartości i z większą energią
i dobrym nastawieniem podejmować kolejne wyzwania.
Wzmocnienie w tych obszarach zapewnia im większą skuteczność w działaniu – dzięki temu inwestycja w podnoszenie kwalifikacji zwraca się w krótkim czasie.
ZAŁOŻENIA METODYCZNE
I ZASADY
Pracujemy zgodnie ze standardami i kodeksem etycznym
International Coach Federation
„Coaching jest partnerską współpracą z klientem
w kreatywnym procesie prowokującym do myślenia, który inspiruje do maksymalizacji osobistego i zawodowego potencjału…”
Pracujemy zgodnie z zasadami uczenia D. Kolba - dorośli uczą się najlepiej, gdy:
- Uczenie się to środek pomocny do osiągnięcia celów, realizacji planów lub poradzenia sobie ze zmianą a nie cel sam w sobie
- Wiedza i doświadczenie uczestników jest uznawane za bardzo cenne w szkoleniu
- W procesie uczenia się uczestnicy mają możliwość odwołania się do już posiadanej wiedzy i doświadczeń, którymi podczas zająć mogą się dzielić z innymi
- Uczestnicy rozumieją znaczenie, przydatność
i praktyczną wartość tego czego się uczą - Uczestnicy mogą wyrażać własne zdanie bez obaw
o „cenzurę” - Uczestnicy mają prawo eksperymentować i popełniać błędy
- Uczestnicy mają wpływ na zakres, tempo, czas i sposób uczenia się
- Uczestnicy uczą się w atmosferze szacunku i zaufania
w podejściu praktycznym i angażującym emocje.